fredag den 30. marts 2012

Heeey! :-)


Hej med jer!

Det her er det første indlæg på vores blog.
YES, så blev det endeliiig påskeferie! Vi har ellers haft en vildt hyggelig uge, som stod på introkursus.

- Mandag og tirsdag var vi på Aalborg Katedralskole - det styrrede for vildt! :D
- Onsdag var vi på HHX i Saxogade... måske en smule kedeligt med alt den økonimi vi blev undervist i der ude.
- Torsdag og fredag blev vi så til "Computernørder" på Aalborg Tech College, Medieproduktion... hihi.
... helt prof var vi vist ikke til det shit...

Ugen bød også på et par shoppeture og et par besøg på Nadias Sandwich. MUMS! :-)


Knuzz fra Celine & Sofie.

P.S. God weekend!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar