haha.. sikke kreativ du er! Hvordan har du lavet den?:)
Printede den ud, klippede og klistrede lidt, og vupti så var den færdig!:-)
Jamen dog søde ven! har du tålmodighed til sådan noget? Hihi, det er vist noget nyt :-D
NOGET NYT!?! Nope, jeg har altid haft meget tålmodighed!
haha.. sikke kreativ du er! Hvordan har du lavet den?:)
SvarSletPrintede den ud, klippede og klistrede lidt, og vupti så var den færdig!:-)
SletJamen dog søde ven! har du tålmodighed til sådan noget? Hihi, det er vist noget nyt :-D
SvarSletNOGET NYT!?! Nope, jeg har altid haft meget tålmodighed!
SvarSlet