Ligger i sengen på min mors gamle værelse hjemme hos min Mormor og Morfar.
Her dufter så dejligt af nyvasket sengetøj og jeg kan høre min Mormor nynne en af hendes yndlingsmelodier ude i gange - det er da hvad man kalder hygge!
Klokken er kun elleve, så jeg vil lige ligge og læse lidt.
Der er både et par af Mormors Billed Blade, 2 nylånte bøger fra biblioteket, og så det nye Vi Unge blad.
Håber også, at i hygger jer!<3

Ingen kommentarer:
Send en kommentar