KEDELIG ONSDAG!:/
Kender i de dage hvor man bare er doven og keder sig for sygt. Sådan har jeg det i dag, -stakkels mig.. "Du kan rydde op på dit værelse, støvsuge, tømme opvasker eller hænge vasketøj op" lyder det fra ens mor som altid har såå "gode" ideer. Men NEJ TAK!
Og Celine, Ja, hun er taget på ferie hos hendes mormor og morfar, det ret nitten... du må meget gerne snart komme hjem, savner dig...

Ingen kommentarer:
Send en kommentar