mandag den 16. april 2012
Sofie my friend
Det her indlæg er til dig Sofie...
Sofie, jeg vil bare lige fortælle hvor højt jeg i grunden elsker dig. Du er en skøn veninde. Vi tænker altid det samme, og vi siger tit det samme på helt samme tid.. egentligt lidt uhyggeligt når man tænker over det...
Noget af det der gør gør dig til sådan en dejlig veninde er, at man i dit selskab altid bare kan være sig selv.. Vi kan lave de mest underlige ting sammen, grine i timevis så vi er lige ved at vælte af cyklen... haha.. :D
Ja, jeg kunne blive ved med at fortælle hvor dejlig en veninde du er - Elsker dig og det vil jeg altid gøre, lige meget hvad der sker <333
Fra din Celine<3
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Hvor er du skøn min skath!<3
SvarSlet- Jeg elsker virkelig også dig, du betyder såååå meget!<3
Jeg har det altid sjovt når jeg er sammen med dig. Du er der altid for mig, og det er jeg taknemmelig for. Du FOR SKØN!<33
I LOVE YOU!
Myssar:*