mandag den 23. april 2012
Sund...
Okay, jeg føler mig faktisk lidt sund nu... Sofie og jeg var ude på en (lille) løbetur her til aften. Det skal måske lige siges at det ikke lige er hver dag det sker.. Hehe, men altså én gang skal jo også være den første.
Selvom det måske mere blev til en gåtur (vi fik sidestik), så var det super hyggeligt, og vi har aftalt, at nu skal vi altså til at løbe MINDST en gang om ugen... så ja - fra i dag af er en sundere livstil begyndt for os, sådan da ;-)
Nu sidder jeg i nattøj og drikker en dejlig varm kop te - det er nu bare skønt! :-)
Knus fra Celine
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar