søndag den 13. maj 2012
MOR
I dag er det Mors Dag, og derfor skal det her indlæg handle om min højtelskede mor...
Hjemme hos mig fejrer vi ikke mors/fars dag, men jeg synes da lige min mor skal have et par ord med på vejen.
Min mor er nok den person jeg kan være mest sur på, kan skændes mest med, den jeg synes kan være mest pinlig, træls, åndsvag o.s.v, men hun er så også til gengæld den jeg deler nogle af mine bedste oplevelser med, den der gøre en trist Celine glad igen, den der for det meste altid kan se hvordan jeg har det, den der vil mig det bedste og så er hun bare min MOR - min elskede MOR!<3
Etiketter:
Tanker
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)

Ingen kommentarer:
Send en kommentar