søndag den 10. juni 2012

Tomhed...

Kender i den følelse af tomhed?
Det hele kører bare ikke sådan som man gerne vil.
Savnet og længslen efter en person.
Det kan være svært at se lyset.
Men giv ikke op.
Hold fast.
Tro på det.
Bliv ved!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar