søndag den 1. juli 2012

Undskyld undskyld undskyld, fordi vi ikke har været så gode til at blogge på det sidste. Celine og jeg har været ude og sejle fra i går til i dag. Vi har fået taget lidt billeder som vi selvfølgelig vil dele med jer!
- Til dig Celine, tusind tusind tak for 2 rigtig hyggelige dage! Jeg elsker dig<3

Rigtig god sommerferie til alle!<3
Knuz.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar