fredag den 30. marts 2012

"Hygge" på en fredag aften!


Der findes ikke noget værre en at rydde op på værelet, og så en fredag aften.... GAAB....
Men altså det hjælper da lidt på det, at skrue godt op for Spotify og høre en masse skønne sange!

Lige nu er mit humør til sange som den her sang med Sean Paul.




- God fredag aften til jer! :-)



2 kommentarer: