tirsdag den 3. april 2012

En underlig følelse...


Jeg har en underlig følelse lige nu... Jeg savner en person så inderligt, men føler ikke jeg kan gøre noget. Jeg kan ikke rykker mig væk fra savnet, det bliver ved med at køre i hovedet på mig...
"Det er påskeferie, du burde være glad" prøver jeg forgæves at sige til mig selv.






- KYS TIL JER! <3

1 kommentar: