torsdag den 5. april 2012

Hygger mig! :-)

Halløj, fandt lige to tomme rammer fra IKEA, printede to billeder ud, og vupti så havde jeg to fede billeder,  lige til at hænge op på værelset.
Jeg håber at i nyder ferien, det gør jeg i hvert fald (selvom at jeg keder mig lidt)
Kys kys<3




3 kommentarer:

  1. Super skøn blog, du har. Er nu fast læser.
    Du må rigtig gerne tjekke min blog ud og blive fast læser :-D
    http://marias-beautyblog.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Er fast læser, rigtig fin blog du har dig.
    Tjek gerne min ud og bliv fast læser :-D
    http://beauty-love-diary.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Tusind tak for det! Vi er begge blevet fast læser på din blog! :-)

    SvarSlet