Tjaa...
Sidder og hygger i samfundsfag. Vi har om Cubakrisen, men vi er enige om, at vi altså har lavet nok nu, så nu sidder vi bare og hører musik og snakker - HYGGE :-)
Dagen i går var underlig... Den startede fint nok, blev trist, og endnu mere trist - og til sidst skete der noget godt. Noget som Sofie og jeg har ventet på i alt for lang tid!
Kram fra Celine <3
Ingen kommentarer:
Send en kommentar