fredag den 13. april 2012

Weekend!

Sååå skønt med fredag, og ikke mindst weekend!
Håber at i havde en dejlig ferie, det havde jeg i hvert fald. 
I hele næste uge skal vi have projektuge! Fedt man! Ej det skal nok blive sjovt :-)
Celine og mig er i gruppe sammen, også sammen med en anden pige fra klassen<3 
Vi skal have om " Hjemløse i Danmark" 
Det ska' sku nok blive hygge! - Der er i hvert fald ingen tvivl om at det bliver bedre end en almindelig skoleuge.
I må hyg jer! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar