Celine din smukke tøøz, jeg elsker dig af hele mit hjerte og intet mindre end det. Du betyder sååå fantastisk meget for mig!! Jeg bliver aldrig træt af at være sammen med dig. Jeg er super glad for at have en veninde som dig, som jeg ved der altid vil være der for mig, og som står klar til at hjælpe når som helst. Jeg håber at vi bliver ved med at være veninder for altid...
- Jeg ved at alting er træls lige nu, såå hvis du har lyst til at snakke ringer du bare, jeg vil altid være der for dig - både dag og nat. Jeg håber sådan på at det vil blive godt igen en dag...<33
Jeg elsker dig!!<3
Knuzz og kys :-*

Årrhh mange tak søde, søde Sofie! - det er jeg glad for at vide :*
SvarSletDu betyder også så ubeskriveligt meget for mig!!<3
Dig kunne jeg ikke leve uden - Jeg elsker dig!<33
Kraaam fra Celine