fredag den 18. maj 2012

Hvad nu?

Tingene er forvirrende lige nu... Egentligt har jeg det fantastisk lige nu, men det er fremtiden der nager mig.

På den skole jeg går på er der tre klasser på hver årgang. Sofie og jeg går i 8.a.
I tirsdags fik vi så en meget dårlig nyhed... Til næste skoleår er der rigtig mange der skal på efterskole, derfor er der kun elever til 2 klasser... Da det er vores klasse (altså a-klassen) der er færrest, og bliver færrest til næste skoleår, er det den klasse, der skal deles ud i de andre to klasser.... BOM! 

Vi skal have ny klasselærer, nye klassekammerater, nye lærer, nyt klasselokale o.s.v, o.s.v.... Det er jeg virkelig træt af!

Overvejer på det kraftigste, at flytte til en helt anden skole, men magter slet ikke at tænke over det lige nu...
Jeg har lyst til at spole tiden tilbage til tiden hvor man gik i børnehave. Dengang havde man ingen bekymringer, man kunne bare gå ubekymret hele dagen og lege med de andre børn; Det var tider!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar